Instalar Steam
iniciar sesión
|
idioma
简体中文 (chino simplificado)
繁體中文 (chino tradicional)
日本語 (japonés)
한국어 (coreano)
ไทย (tailandés)
Български (búlgaro)
Čeština (checo)
Dansk (danés)
Deutsch (alemán)
English (inglés)
Español de Hispanoamérica
Ελληνικά (griego)
Français (francés)
Italiano
Bahasa Indonesia (indonesio)
Magyar (húngaro)
Nederlands (holandés)
Norsk (noruego)
Polski (polaco)
Português (Portugués de Portugal)
Português-Brasil (portugués de Brasil)
Română (rumano)
Русский (ruso)
Suomi (finés)
Svenska (sueco)
Türkçe (turco)
Tiếng Việt (vietnamita)
Українська (ucraniano)
Comunicar un error de traducción
class CfgPatches
{
class DZ_Animals_canis_lupus
{
units[]=
{
"Animal_CanisLupus_Grey"
};
weapons[]={};
requiredVersion=0.1;
requiredAddons[]=
{
"DZ_Animals"
};
};
class DZ_Animal_InfectedBear
{
units[]=
{
"Animal_InfectedBear"
};
weapons[]={};
requiredVersion=0.1;
requiredAddons[]=
{
"DZ_Animals"
};
};
class DZ_Animal_InfectedWolf
{
units[]=
{
"Animal_InfectedWolf"
};
weapons[]={};
requiredVersion=0.1;
requiredAddons[]=
{
"DZ_Animals"
};
};
};
class CfgVehicles
{
class Animal_CanisLupus;
class Animal_CanisLupus_Grey: Animal_CanisLupus
{
aiAgentTemplate="Predators_Wolf_Friendly";
};
};
for MoreWolves mod
For the bears I know there is a problem, I can't disable them fighting zombie, I don't know why. I spending lot of time trying to find a solution but didn't succeed.
PS : when you need to show code, use [ code ] your code [ /code ] (without the spaces) it is lot more easy to read.