Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Exception ticking Projectile_RedDragonBreath_Fire817607 (at (157, 0, 130)): System.MissingMethodException: bool VFECore.ExpandableProjectile.IsDamagable(Verse.Thing)
at VFECore.ExpandableProjectile.Tick () [0x00052] in <3fef417315da4e1d82fdeffada134838>:0
at Verse.TickList.Tick () [0x0015c] in <e86aa1b41bc64fa8bb9d1b7d8ba44a89>:0
UnityEngine.StackTraceUtility:ExtractStackTrace ()
Verse.Log:Error (string)
Verse.TickList:Tick ()
Verse.TickManager:DoSingleTick ()
Verse.TickManager:TickManagerUpdate ()
Verse.Game:UpdatePlay ()
Verse.Root_Play:Update ()
This thing is endless.