Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
add easy healer slow heal
add normal healer normal healing others
add hard healer fast healing and have chance to poison players if they in close the healer
add boss healer that heal himself have 3500 heal damage 350 and can revive models to fight for him like a necromancer or a scp 049 plague doctor but the healers have model of half life 2 rebel medic
a little stronger I mean
but need to wait a lot of time to its turn
https://www.spriters-resource.com/pc_computer/wormsgeddon/sheet/13597/
https://www.sounds-resource.com/pc_computer/wormsarmageddon/