Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
add easy healer slow heal
add normal healer normal healing others
add hard healer fast healing and have chance to poison players if they in close the healer
add boss healer that heal himself have 3500 heal damage 350 and can revive models to fight for him like a necromancer or a scp 049 plague doctor but the healers have model of half life 2 rebel medic
a little stronger I mean
but need to wait a lot of time to its turn
https://www.spriters-resource.com/pc_computer/wormsgeddon/sheet/13597/
https://www.sounds-resource.com/pc_computer/wormsarmageddon/