Cài đặt Steam
Đăng nhập
|
Ngôn ngữ
简体中文 (Trung giản thể)
繁體中文 (Trung phồn thể)
日本語 (Nhật)
한국어 (Hàn Quốc)
ไทย (Thái)
Български (Bungari)
Čeština (CH Séc)
Dansk (Đan Mạch)
Deutsch (Đức)
English (Anh)
Español - España (Tây Ban Nha - TBN)
Español - Latinoamérica (Tây Ban Nha cho Mỹ Latin)
Ελληνικά (Hy Lạp)
Français (Pháp)
Italiano (Ý)
Bahasa Indonesia (Indonesia)
Magyar (Hungary)
Nederlands (Hà Lan)
Norsk (Na Uy)
Polski (Ba Lan)
Português (Tiếng Bồ Đào Nha - BĐN)
Português - Brasil (Bồ Đào Nha - Brazil)
Română (Rumani)
Русский (Nga)
Suomi (Phần Lan)
Svenska (Thụy Điển)
Türkçe (Thổ Nhĩ Kỳ)
Українська (Ukraine)
Báo cáo lỗi dịch thuật
The current version is 1.0.2408, and the mod use the new About.xml format not supported by your version, so you have to update it.
https://gist.github.com/968eef2c5891365ee906f17fd847222f
https://gist.github.com/7da580531928fbfa2cb7f3bef46b7523
Try to put "[1.0] Android tiers" and "Android Tiers++" mods just after "JecsTools" in your mod load order.
What is your operating system ?
Besides that it ran fine, still coming to terms that to upgrade my colonists i must kill a colonist first
I will try for the 1.5.0 update to make the xml defs more robust to bad mod load orders (not depending on external abstract base class).