Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
The current version is 1.0.2408, and the mod use the new About.xml format not supported by your version, so you have to update it.
https://gist.github.com/968eef2c5891365ee906f17fd847222f
https://gist.github.com/7da580531928fbfa2cb7f3bef46b7523
Try to put "[1.0] Android tiers" and "Android Tiers++" mods just after "JecsTools" in your mod load order.
What is your operating system ?
Besides that it ran fine, still coming to terms that to upgrade my colonists i must kill a colonist first
I will try for the 1.5.0 update to make the xml defs more robust to bad mod load orders (not depending on external abstract base class).