Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
- Character Editor allows rerolling starting pawns?
- Which mod adds "Boarskin"?
- You add "Boarskin" to a pawn?
- "Boarskin" increases pawn body size?
But my basic response is that, for performance reasons, this mod caches the numbers a lot, so it is most likely a cross-mod edge case where pawns are rerolled without EBF knowing, and then EBF gives wrong numbers.
Yeah, I really didn't think about xenotypes at all, that's why adding any such xenotype does not really change the max HP. This is not related to "rerolling" pawns (sometimes eg Prepare Carefully the startup prep mods allow you to completely randomize a colonist in case you ran out of ideas of what to fine-tune, this is called "rerolling").