Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
Or, heck, just ditch the ship altogether. Pay for passage between worlds or live the life of a hitchhiker or hobo, bumming rides across the galaxy.
I disagree with this idea, to be honest. The ship's an essential part of Starbound. You can't just get rid of it or have to pay a fee to move between planets. A lot of the game's mechanics are focused on it - not just crew members and space encounters, but even player spawn and data are associated with ships.
Having to explore the universe without a ship will also make the gameplay more tedious and frustrating than fun, so it's a lot of work for little reward, in my opinion.
I always liked how Terraria challenged you as a player by forcing you to use your powers as a player, making the boss face you at your most powerful.
But I also love how vanilla Starbound took you to the boss at *it's* most powerful in its lair. I hope we can see both of these neat ways to challenge players with boss battles in the latter development of the mod.