Installera Steam
logga in
|
språk
简体中文 (förenklad kinesiska)
繁體中文 (traditionell kinesiska)
日本語 (japanska)
한국어 (koreanska)
ไทย (thailändska)
Български (bulgariska)
Čeština (tjeckiska)
Dansk (danska)
Deutsch (tyska)
English (engelska)
Español – España (spanska – Spanien)
Español – Latinoamérica (spanska – Latinamerika)
Ελληνικά (grekiska)
Français (franska)
Italiano (italienska)
Bahasa Indonesia (indonesiska)
Magyar (ungerska)
Nederlands (nederländska)
Norsk (norska)
Polski (polska)
Português (portugisiska – Portugal)
Português – Brasil (portugisiska – Brasilien)
Română (rumänska)
Русский (ryska)
Suomi (finska)
Türkçe (turkiska)
Tiếng Việt (vietnamesiska)
Українська (ukrainska)
Rapportera problem med översättningen
+ Magnetic: Will pickup any metal in a range of 5-10 meters arround while active
+ Destroy sappers with just one hit
+ Crits in enemies on fire
+20% vulnerable to fire damage
No Random Crits
immunity to afterburn
50% increased dmg from fire attacks
destroys sappers in on hit
no random crits
-30% metal gained from metal sources
Magentic: metal dropped from bodys float up and gravitate towards you
+ on hit: burst into flames
+ buildings take 75% less damage from fire
- mini crits instead of regular crits
+As a perk, killing someone on fire grants an aura that gives your allies flaming bullets. (This might be too overpowered.)
-25% less damage
-No random criticals, but it's obvious, isn't it?