Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
+ Magnetic: Will pickup any metal in a range of 5-10 meters arround while active
+ Destroy sappers with just one hit
+ Crits in enemies on fire
+20% vulnerable to fire damage
No Random Crits
immunity to afterburn
50% increased dmg from fire attacks
destroys sappers in on hit
no random crits
-30% metal gained from metal sources
Magentic: metal dropped from bodys float up and gravitate towards you
+ on hit: burst into flames
+ buildings take 75% less damage from fire
- mini crits instead of regular crits
+As a perk, killing someone on fire grants an aura that gives your allies flaming bullets. (This might be too overpowered.)
-25% less damage
-No random criticals, but it's obvious, isn't it?