Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
WW1 Source was already tied to the Source engine, would you rather Ashton and co start from scratch on Unreal 4 or Unity, and delay the project even further?
Porting to DOI was the absolute correct choice. It provided a stable platform that wasn't a million miles away from the original WW1:S vision, and the meta tweaks work well.
Either way, I still believe NWi will come back, sooner or later, to improve DOI as well as SS14-18 at the same time.
Case closed.
PS: You missed my point a bit, but it's all fine, since the topic has been discussed and answered.