ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Also this is by far my favorite DD mod right now
Any chance that the sanguine vintners has something to do with it? I'm not really familiar with the code but maybe it resets all estate items whenever it adds more blood?
first of all amazing mod ! Well done.
I ran into a little displaying issue though.
Since yur mod seem to change a lot of the default strings it happen that a certain type of buff type is misspelled in a way that it is ultimativly misleading.
A buff wich reads:
x against not unholy
in the base game is chaged to :
x unholy
when your mod is activated.
it would be nice to implement the "if not rule" string for your mod to ensure compatibility.
heres an example of the buff code i refer to.
{
"id" : "DISEASE_notunholy_DMGH",
"stat_type" : "combat_stat_multiply",
"stat_sub_type" : "damage_high",
"amount" : 0.15,
"remove_if_not_active" : false,
"rule_type" : "monsterType",
"is_false_rule" : true,
"rule_data" : {
"float" : 0,
"string" : "unholy"
}
},