Darkest Dungeon®

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The Scarlet Ruins
Phasmy  [개발자] 2017년 10월 29일 오후 10시 08분
Bugs and other issues
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전체 댓글 93개 중 1~15개 표시 중
JelloSkeleton 2017년 11월 11일 오전 4시 48분 
My game crashes whenever I touch a pile of bones and the spooky scary skeleton event happens
Phasmy  [개발자] 2017년 11월 11일 오전 5시 44분 
Which difficulty was the dungeon?
JelloSkeleton 2017년 11월 11일 오전 8시 25분 
apprentice
Phasmy  [개발자] 2017년 11월 12일 오후 2시 39분 
I made a small edit, let me know if there are any future crashes. I couldn't replicate the issue sadly
JelloSkeleton 2017년 11월 15일 오전 10시 05분 
I don't get the shard of erasure after finishing the corrupt scarlet guardian quest(on any difficulty), even though it's shown in the rewards.
Also this is by far my favorite DD mod right now
Phasmy  [개발자] 2017년 11월 15일 오후 12시 18분 
Do the other shards show up properly? Is it only the Erasure Shard missing?
JelloSkeleton 2017년 11월 15일 오후 1시 39분 
Yeah, everything else works like it's supposed to
Phasmy  [개발자] 2017년 11월 16일 오후 2시 27분 
I updated and added in an edit that should make them appear in the provision screen now. Let me know if it works.
JelloSkeleton 2017년 11월 17일 오전 6시 00분 
It's still not working
Any chance that the sanguine vintners has something to do with it? I'm not really familiar with the code but maybe it resets all estate items whenever it adds more blood?
Phasmy  [개발자] 2017년 11월 25일 오전 12시 15분 
I think I finally figured out what it was. No provisions/estate items should go missing any more.
JelloSkeleton 2017년 11월 28일 오전 9시 44분 
Yeah, it works now. Well done!
CarnifeX 2018년 4월 18일 오전 7시 06분 
Hey there,

first of all amazing mod ! Well done.

I ran into a little displaying issue though.
Since yur mod seem to change a lot of the default strings it happen that a certain type of buff type is misspelled in a way that it is ultimativly misleading.

A buff wich reads:
x against not unholy

in the base game is chaged to :
x unholy

when your mod is activated.


it would be nice to implement the "if not rule" string for your mod to ensure compatibility.



heres an example of the buff code i refer to.

{
"id" : "DISEASE_notunholy_DMGH",
"stat_type" : "combat_stat_multiply",
"stat_sub_type" : "damage_high",
"amount" : 0.15,
"remove_if_not_active" : false,
"rule_type" : "monsterType",
"is_false_rule" : true,
"rule_data" : {
"float" : 0,
"string" : "unholy"
}
},
Phasmy  [개발자] 2018년 4월 18일 오전 11시 56분 
Thanks for pointing that out, I'll push out a fix soon.
cantionem 2018년 5월 24일 오전 9시 18분 
Golden Feather disappear after passing the dungeon. So it should be?
cantionem 님이 마지막으로 수정; 2018년 5월 24일 오후 12시 48분
Phasmy  [개발자] 2018년 5월 24일 오후 8시 19분 
@|1 , yes it doesn't persist past a dungeon.
Phasmy 님이 마지막으로 수정; 2018년 5월 24일 오후 8시 19분
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