Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
If an AI Planner of some kind is not available, the fallback would be to see if Unitcontrollers were available to modders either directly or indirectly (https://chadvandy.github.io/tw_modding_resources/battle/battle_unitcontroller.html). If so, they could be used create something like your own AI Planner. That would be more work and might not be as effective in certain situations, but at least it's something to consider.
I am working on it for WH3, yes. It's not yet finished, but you can find what I have done so far here: https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=2799316652