Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
ooh! ooh! make a yarn ball mecha body! XD
The tail-animation from the original neko race mod just looks better to me. More naturel.
The tail in this version stretches out when the character moves and it looks very strange,
like,
a tail shouldn't be doing that. Except its a rubber band or something.
And the emotes need some attention too. Because the vanilla-emotes don't fit the
neko-face-layout with the big eyes.
(Maby you can repurpose the avian-emote-mod for the neko-race and add it to the neko-race-mod, because it's only working for avian and novakid I think.)
If you have the time to do that, of course.