Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
ooh! ooh! make a yarn ball mecha body! XD
The tail-animation from the original neko race mod just looks better to me. More naturel.
The tail in this version stretches out when the character moves and it looks very strange,
like,
a tail shouldn't be doing that. Except its a rubber band or something.
And the emotes need some attention too. Because the vanilla-emotes don't fit the
neko-face-layout with the big eyes.
(Maby you can repurpose the avian-emote-mod for the neko-race and add it to the neko-race-mod, because it's only working for avian and novakid I think.)
If you have the time to do that, of course.