STEAM GROUP
Незалежний Клуб Оглядачів НKO
STEAM GROUP
Незалежний Клуб Оглядачів НKO
90
IN-GAME
423
ONLINE
Founded
1 July, 2014
Language
Ukrainian
Location
Ukraine 
BlackChain (Опубліковано)
Автор: https://gtm.steamproxy.vip/id/3266623/
Посилання на огляд: https://gtm.steamproxy.vip/id/3266623/recommended/1500970/

BlackChain - StarCraft за 99 гривень.

Передмова:
Я люблю стратегії в реальному часі. Чого сказати, моя перша повноцінна гра була саме StarCraft: BroodWar. І тому я не проти час від часу пограти в якусь гру цього жанру. І хоча я в них не кібер-котлета, та все ж щось та й вмію. Так вирішивши переглянути які ртс є в Steam, окрім класики і кучі маленьких проєктів з "змішаними" відгуками, я помітив BlackChain.

Візуал та звук:
І вона мене в першу чергу зацікавила саме ним. Я прямо відчув дух першого SC, але зробленого в 3д. І автору, а він один, прямо вдалось вловити дух ретро. Вже не кажучи про фільтр який можна включити в налаштуваннях. Що стосується локацій, то за коротку кампанію ми побачимо декілька унікальних. І про них можна сказати просто, що вони виконані дійсно доволі непогано. Інколи навіть з чималою увагою до деталей. А от що стосується будівель та бойових одиниць, то тут гра, як на мене, старалась відсилатись на StarCraft але зробити все простішим. Через це бійцям не вистачає ідентичності, а деякі й взагалі виглядають комічно.
В свою чергу музика повністю оригінальна, в тому плані що не посилається на треки SC. Та за 5 годин активної гри, 2 треки, що присутні в грі, на доїдають, хоч і є доволі непоганими. Звуковий дизайн в цьому плані більш різноманітний, хоча й теж не без проблем. Оскільки гра мене часто лякала, так як звук руйнування будівлі та звук вичерпаного мінерального родовища ідентичні.

Ігровий процес:
В плані ігроладу перед нами класична стратегія в реальному часі. Через це гра вам не запропонує нічого нового. Однак не всі шукають щось нове, тому питання, а як працює старе. І тут нас очікує перше розчарування. Оскільки фракція в грі тільки одна - люди. І в собі вона комбінує різні фічі фракцій першого StarCraft. Та навіть так, до його різноманітності тих же Теранів, не дотягує. В ігромеханиці в нас є 2 ресурси: мінервайт (що цікаво, це реальний мінерал) та криптовалюта. Перший ми будемо добувати класичним для мінералів з StarCraft методом, нашими робочими дронами. Другий ресурс ми добуваємо буквально будуючи ядро блекчейну(що є явною відсилкою на блокчейн). Таке ядро покриває певну зону і чим більше таких ядер в одній зоні, тим менше буде добуватись криптовалюта. В свою чергу остання є як ресурсом так і лімітом, оскільки майже всі одиниці при будівництві не тільки витрачають криптовалюту а й забирають певну частину від її здобутку. Далі йдуть стандартні споруди. Бараки, завод, турелі тощо... з цікавого можна лише підмітити ремонтну станцію, котра має активну здатність ремонтувати будь що будь де, але чим дальше тим довше летітиме ремонтний дрон. Решта як по класиці SC. Що стосується бойових одиниць, то їх небагато, хоча й є якесь різноманіття. Є три бійця, чотири одиниці техніки та три одиниці авіації. Деякі з них мають покращення, деякі активні здібності. Та тут виникає проблема різноманіття. Оскільки насправді бійці не те щоб сильно різняться в ігровому плані. Вроді як є три типи ушкоджень: лазер, електрика та вибух. Та між першим і другим різниця не помітна, лиш вибух відштовхує та б’є по області. От і виходить що ігровий процес не те щоб поганий, але не може надати стільки різних можливостей для тактики як старша гра. Та можливо кампанія виправить ситуацію?

Кампанія:
Всього в грі 12 сюжетних завдань. Всі вони зразу відкриті, тому можна проблем пропустити якусь складну. Щоправда тут кожна місія складніша за попередню, так що це більше технічна особливість. Що стосується сюжету, то він простий, хоча й має цікавий поворот в кінці. Та на жаль нічого більше запропонувати не зможе. Ні крутих антагоністів, ні цікавих діалогів. Брифінг, місія, брифінг... Самі події відбуваються в нашій сонячній системі в майбутньому, де йде брудна конкуренція між корпораціями(як я зрозумів). І як я казав вище, антагоністи для нас це просто назви, ні лиця ні мотивації. І це на жаль зменшує цікавість, та не вбиває її. На відміну від ґеймдизайну деяких місій після п’ятої. Та спочатку все ж перед нами будуть старданті навчальні місії, вони класичні і проблем в них нема. Це ж стосується й інших місій, деякі з яких потакаючи тому ж StarCraft мають різні цілі. Обмеженою кількістю юнітів кудись дійти, захищатись певний час, збирання мінералів на перегонки, знищення каравану... І тут починаються проблеми. Почнемо з того, що деякі місії буквально копіюють подібні з StarCraft 2. Та ж місія Mordor Macula, де нам потрібно перехоплювати транспорт, є буквально копією місії Тарсоніс з StarCraft 2, та автору вона здалась за простою, і він вирішив забрати в гравця ресурси, зробивши її одною з самих душних. Місія на збирання ресурсів на перегонки теж була в SC 2. І я впевнений що ще деякі місії явно надихались такими з StarCraft 1 або 2. З оригінального я можу лиш пригадати місію на кораблі, де через розгерметизацію певні юніти втратили можливість пересування і їх тягнуло до стінки. Та це все...

Технічна сторона:
В цьому плані гра... цікава. Я все розумію, інді, продукт зроблений для себе, та й коштує як одна поїздка на болт. Та такої неоднорідності я давно не бачив. Інтерфейс простий і стилізований, та на деяких місіях підказки можуть перекрити пів екрану. Худ бійця не інформативний як і деякі описи здібностей. Гра має інтерфейс завантаження, однак максимум він відображає тільки 9 слотів збережень, а при самому збереженні гра буквально заставляє зберігати файл текстового формату. Вже не кажучи про те що гра не підтримує худ Steam. Одне добре, в останній версії гри я не зустрів багів. Хіба маршрутизатор у одиниць працює не завжди коректно.

Підсумок:
BlackChain - це гра мем. "Мам я хочу StarCraft!" "У нас є StarCraft дома" StarCraft дома. Як гра зроблена одною людиною, і це дійсно непогано й навіть може вразити. Та для середньо статистичного гравця гра не те щоб має цінність. По вище наведеному тексту можна зрозуміти, що можна просто зіграти StarCraft 1-2 і отримати кращий відпалірований експіріенс. Що в мене явно з’явилось бажання зробити. Та все ж гра не найгірша. І по при негативний відгук, я рекомендую з нею ознайомитись фанатам стратегій в реальному часі котрим хочеться в щось едтаке пограти.
Last edited by Mister_ERIO; 7 Jan, 2023 @ 2:04pm