STEAM GROUP
Незалежний Клуб Оглядачів НKO
STEAM GROUP
Незалежний Клуб Оглядачів НKO
79
IN-GAME
321
ONLINE
Founded
1 July, 2014
Language
Ukrainian
Location
Ukraine 
Fantom 8 Nov, 2016 @ 2:34pm
The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition (Опубліковано)
http://gtm.steamproxy.vip/id/fantom851/
http://gtm.steamproxy.vip/id/fantom851/recommended/489830/

Ми живемо в час коли нових, по-справжньому цікавих та унікальних проектів з кожним днем все меншає, а їх місце займають ремейки та перевидання культових ігор. І ось черга дійшла і до Скайриму, яка 5 років тому зібрала усі можливі нагороди та по-праву стала найкращою грою року. Розробники вирішили довго не мудрувати, і нашвидкоруч зробити перевидання, з новою графікою, текстурами, шейдерами та іншими незрозумілими словами, при тому не змінюючи геймплей, сюжет та баги.

По традиції серії The Elder Scrolls головний герой злочинець, якого цього разу намагаються стратити. Але такому швидкому закінченню гри завадив дракон, який напав на поселення, в якому проходило дане дійство. В Скайрим повертаються дракони, яких ніби то вбили, ще багато віків тому. Окрім загрози з боку драконів, Скайрим розриває громадянська війна між Імперією та сепаратистами. Після перемоги над першим драконом, протагоніст поглинає його душу та дізнається, що він Довакін, Драконороджений, єдина загроза для драконів, і остання надія людства. Хоча людство може зачекати, і на сюжет можна спокійно забити та повернутись до нього десь через 100-200 годин ігрового часу, в Скайримі і без нього купа справ.Окрім основного сюжету в Скайримі розгортається паралельний сюжет про громадянську війну, де гравець буде змушений обрати сторону конфлікту, разом з побратимами захоплювати замки та міста, та врешті решт закінчити це протистояння. Також є гільдії кожна зі своїм сюжетом, а також 2 сюжетних ДЛС, де в першому нам доведеться боротись з загрозою вампірів в Скайримі, а у другому протистояти іншому Довакіну на острові Солстхейм, що на півночі Морровінда.

У грі повністю відсутня класова система, а це означає, що прокачувати ми будемо ті навички які нам дійсно необхідні, а не ті які вимагає клас, від тепер і маги можуть бути спритними, та красномовними, і при тому піднімати рівні. Всього гравцеві доступно 18 навичок у вигляді сузір'я, де кожна зірка це якийсь перк. Також Довакіну доступний особливий вид магії туум, крики на мові драконів, які мають різні властивості, від силового поштовху і вогняного подиху, до заморозки часу та виклику дракона. Світ гри просто дивовижний, скриншоти місцевих пейзажів можна сміливо використовувати в якості картин. На початках Скайрим здається просто безмежним, це 8 великих, різноманітних та унікальних міст, десятки поселень і більше сотні замків, храмів, підземель та печер, просто незліченна кількість персонажів, квестів та просто випадкових подій.

Графіку в оригінальному Скайримі важко було назвати революційною, однак гра брала своїм бездоганним дизайном. Як тільки розробники показали перші скриншоти оновленої графіки, віддані фанати серії одразу ж помітили, що графіка сильно не відрізняється від оригіналу, а оригіналу з графічними модами взагалі місцями поступається. Так і сталось, графіку хоч і підтягнули трохи, однак це не рівень, щоб гру можна було назвати HD виданням. На максимальних налаштуваннях все більш менш красиво, однак на моделях персонажів, будівель і зброї і тд. полігонів не побільшало. При тому гра стала значно вибагливіша до заліза, і якщо на вашому компі оригінальний Скайрим літав на максималках з модами, то не факт, що дане перевидання буде працювати хоча б на середніх налаштуваннях, а зменшувати налаштування графіки, означає робити графіку гіршу ніж в грі 5 літньої давності.

Оновлений Скайрим стаждає від тих самих проблем, що і оригінал. Розробники не тільки бережно перенесли в оновлене видання всі старі баги, але й додали своїх. Баланс в грі також залишився без змін, а це означає, що на легких-середніх рівнях складності буде занадто легко, а на важких занадто важко, однак розкачавшись знову стає дуже легко, настільки легко, що доводиться собі самому ускладнювати гру. Також і нікуди не ділось одноманіття в квестах.

Про оригінальний Скайрим можна розповідати, ще дуже багато, це була, і залишається справді велична гра, рпг з великої букви. Однак її ремейк нічим видатним похизуватись не може, і зрештую був випущений для консолей нового покоління, проте це не відміняє халтурної роботи розробників. І як висновок, якщо у вас є оригінальний Скайрим з ДЛС, у вас це видання буде безкоштовне, тому ви нічого не втрачаєте. Однак якщо у вас нема оригіналу, то доцільніше придбати саме його.
Last edited by Kalmstor; 26 Nov, 2016 @ 3:08am