Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Type in status from the client console, results in a statement about not being connected to the server.
Typeing 'status' on the server console results in:
when I do the login from the client, I can see the server is getting the connection, but somehow the client doesn't start the game.
You might want to ask on the hlds email list.
Is this common now for legacy CS:GO servers or do you run into a version mismatch with this?
I'm running CS:GO legacy on the client, an the version reported on the client and server are the same.
I forwarded port 27000-27050 ad both TCP and UDP, and 4378-4380 as UDP.
I can see packages comming in, but the game session does not start :-(