Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
Type in status from the client console, results in a statement about not being connected to the server.
Typeing 'status' on the server console results in:
when I do the login from the client, I can see the server is getting the connection, but somehow the client doesn't start the game.
You might want to ask on the hlds email list.
Is this common now for legacy CS:GO servers or do you run into a version mismatch with this?
I'm running CS:GO legacy on the client, an the version reported on the client and server are the same.
I forwarded port 27000-27050 ad both TCP and UDP, and 4378-4380 as UDP.
I can see packages comming in, but the game session does not start :-(