Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Type in status from the client console, results in a statement about not being connected to the server.
Typeing 'status' on the server console results in:
when I do the login from the client, I can see the server is getting the connection, but somehow the client doesn't start the game.
You might want to ask on the hlds email list.
Is this common now for legacy CS:GO servers or do you run into a version mismatch with this?
I'm running CS:GO legacy on the client, an the version reported on the client and server are the same.
I forwarded port 27000-27050 ad both TCP and UDP, and 4378-4380 as UDP.
I can see packages comming in, but the game session does not start :-(