Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
https://github.com/rebtd7/FF13Fix
You can play all the game at steady 60 fps without any drop or stutter.
Thanks, this improves performance greatly, but the game still crashes or freezes after most battles.
[img]https://i.imgur.com/r1B16ZS.png[/img]
I believe when you use the GPU control panel to override settings, like with AA or texture tweaks, it causes VRAM usage to go up.
The normal way of things is that when a GPUs VRAM gets used up the system will start using RAM to increase the available video memory, Half of your total RAM can be used for that, if you have 16GB RAM then up to 8GB can be used for example.
I suppose there are some things you have enabled that could affect VRAM usage, Super Resolution, Frame Gen, stuff like that, which is why its usually best to not force such things on a game that doesnt natively support it.