Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
https://github.com/rebtd7/FF13Fix
You can play all the game at steady 60 fps without any drop or stutter.
Thanks, this improves performance greatly, but the game still crashes or freezes after most battles.
[img]https://i.imgur.com/r1B16ZS.png[/img]
I believe when you use the GPU control panel to override settings, like with AA or texture tweaks, it causes VRAM usage to go up.
The normal way of things is that when a GPUs VRAM gets used up the system will start using RAM to increase the available video memory, Half of your total RAM can be used for that, if you have 16GB RAM then up to 8GB can be used for example.
I suppose there are some things you have enabled that could affect VRAM usage, Super Resolution, Frame Gen, stuff like that, which is why its usually best to not force such things on a game that doesnt natively support it.