Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
This part is due to how the game renders its graphics. It's a problem, and the very first thing I commented on in these forums. I've requested a change to fix it.
In a nutshell, all of the graphics are rendered at about 1000 x 1000, with no real antialiasing. Then the "vector monitor" filter is applied to it, which does a little antialiasing to the hard stairstepping of the input frame just as a natural part of how the filter works. Because the input frame is basically nothing but blocky pixels, the final frame after the filter still looks blocky.
The reason it looks sharp and "like a real raster display" on the laptop is because of the smaller screen. You can get the same exact effect simply by playing the game in windowed mode and shrinking the window down. Obviously this should NOT be the case, and it wouldn't be, if the game was being rendered at your display's native resolution rather than ~1000 x ~1000 internally AND the render was using anti-aliasing.
I don't think it's a very tall ask. MAME has been doing it better for many years.