Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
With Smite 2, it literally just feels like they are playing catch up with Smite 1. Sure they have roughly half the Smite 1 roster in Smite 2, however even if they port a Smite 1 god every 2 weeks its still roughly 2.5 years until all Smite 1 gods are in Smite 2, and that doesn't include the new god releases.
To me Smite 2 is just a disappointment, Getting a rushed Smite port on UE5 with item changes and aspects does not make up for loosing 10+ years of Smite 1 development.
same. we all have them xD
to be fair, many mechanics and such change, despite still being the same powers.