Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
With Smite 2, it literally just feels like they are playing catch up with Smite 1. Sure they have roughly half the Smite 1 roster in Smite 2, however even if they port a Smite 1 god every 2 weeks its still roughly 2.5 years until all Smite 1 gods are in Smite 2, and that doesn't include the new god releases.
To me Smite 2 is just a disappointment, Getting a rushed Smite port on UE5 with item changes and aspects does not make up for loosing 10+ years of Smite 1 development.
same. we all have them xD
to be fair, many mechanics and such change, despite still being the same powers.