Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Someone has already made a post and demonstration on this before:
https://www.youtube.com/watch?v=zxyippbVDAw&ab_channel=kuisanda
Look at how much time you have to jump it.
Besides, like all U skill, it has full screen visual, slowdown and sound effect on start up, and it is in fact jumpable and spotdodgeable.
If you're already in another action then that's exactly what this move is designed to beat anyways.
There certainly is an art in when to use it.
my only answer to 90 percent of what he does is multihit and not chasing him when he has meter for his super armor or invul grab but he's still annoying lol