Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Increasing musket range from 500 to 2400 makes infantry able to stomp the hell out of easily 3x their number without taking any casualties in return. Add in some buffed reload and a single company can take down an army. Cannons are definitely limited by the reload animation speed though, no matter how fast you set their reload they cant get faster than the animation allows. Muskets may have the same problem to a much less noticeable degree. I havent tried modding naval cannons, since every gun is used by enemy ships except the 4pd and without being able to mod the penetration and damage values, that gun is just too weak to use as a base.