Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
I mean the remote controlled switch, not the sensor. Sensors seem to be fine.
As seen in the image, these kind switches don't form a connection line next to a wire. When put between two wires, they just "divide" the net into two unconnected graphs.
any switch that is off (even a vanilla switch) wont appear to connect.
in the picture the remote proximity sensor is red, so it's not transmitting a signal, so the remote switch will be off as there is no signal.
just make sure the channels are matching if you've been changing those settings, drag a pawn over to trigger it, the remote proximity sensor should turn green, and the remote switch should light up.
I've never noticed even vanilla switches had this counterintuitive quirk.