ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
I already promised more than I seem to be able to keep with the 4 player option, so I won't promise things anymore if I'm not sure I can keep the promise ;-)
A lot of additions are convenience additions, like the OOC Tornado. I included that for example because it's a pain to wait for the cooldown to come off out of combat.
Distract was added, because it's a pain for rogues to move behind enemies when the game does not let them move behind. But it cannot be used on neutral or friendly NPCs or outside of combat, so no 'stealing support' with it.
And Burning Blaze was added because Pyrokinetic has so many bad spells in Adept, that I wanted to add something good,, but it's not as AoE as the classic version used to be.
The way Tactical Retreat works probably makes it hard to impossible to limit it the same way as the other skills, so it would have to be AP cost and cooldown.
well you have to admit that I'm very commited to the things I really, really want :)
I don't wanna be really annoying.. Forgive me for this extremly enthusiastic way of doing things :) But I really wish I can persuade you to make this happen :)