Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
If you retrieve the submarine at the same time as you exit the game, the submarine will be where you left it + you will have a duplicate in the controller.
(works as long as the retrieve animation is running)
If you retrieve the Submarine at the same time as you drop the controller, the submarine controller will appear empty and the submarine will be gone.
(works as long as the retrieve animation is running)
when they are dead you can pick them up in controller
the 'rising too fast' is from switching from 1 waterBuoyancy to whatever value is used (>5?) - suddenly it really, really wants to float ;)