Steam telepítése
belépés
|
nyelv
简体中文 (egyszerűsített kínai)
繁體中文 (hagyományos kínai)
日本語 (japán)
한국어 (koreai)
ไทย (thai)
Български (bolgár)
Čeština (cseh)
Dansk (dán)
Deutsch (német)
English (angol)
Español - España (spanyolországi spanyol)
Español - Latinoamérica (latin-amerikai spanyol)
Ελληνικά (görög)
Français (francia)
Italiano (olasz)
Bahasa Indonesia (indonéz)
Nederlands (holland)
Norsk (norvég)
Polski (lengyel)
Português (portugáliai portugál)
Português - Brasil (brazíliai portugál)
Română (román)
Русский (orosz)
Suomi (finn)
Svenska (svéd)
Türkçe (török)
Tiếng Việt (vietnámi)
Українська (ukrán)
Fordítási probléma jelentése
(error log):
https://gist.github.com/c9912d07101ea9f2031a740d8189b986
Otak started 10 jobs in one tick. newJob=Mend (Job_2912994) A = Thing_TableMending77999 jobGiver=RimWorld.JobGiver_Work jobList=(Mend (Job_2912944) A = Thing_TableMending77999) (Mend (Job_2912949) A = Thing_TableMending77999) (Mend (Job_2912954) A = Thing_TableMending77999) (Mend (Job_2912959) A = Thing_TableMending77999) (Mend (Job_2912964) A = Thing_TableMending77999) (Mend (Job_2912969) A = Thing_TableMending77999) (Mend (Job_2912974) A = Thing_TableMending77999) (Mend (Job_2912979) A = Thing_TableMending77999) (Mend (Job_2912984) A = Thing_TableMending77999) (Mend (Job_2912989) A = Thing_TableMending77999) (Mend (Job_2912994) A = Thing_TableMending77999)
UnityEngine.StackTraceUtility:ExtractStackTrace ()