Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
However, assets don't cause simulation errors. I don't know even one that does.
cuz that would be sweet!
If you meant skipping prefab buildings, props, etc from built-in maps, yes, that works. It works the same for all maps.
Otherwise, is there any drawback to running in safe mode every time? Thank you.
I'm pretty sure it's not a vehicle asset. My guess is it has something to do with nets (i.e roads, tracks, or paths). You could 'Try to recover from Simulation Errors' in LSM options, if you did not do that already. That option does its best to remove faulty net segments.