ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
If you need help on testing or something, count me in :)
Easy explanation and resolved the issue!
That's where Better Advent is installed on your drive.
Inside, there's a folder "Config" that has the ini files.
The other mods have other numbered folders inside of \268500
[XComGame.XComTacticalMissionManager]
-ConfigurableEncounters=(EncounterID="ADVx2_Standard", MaxSpawnCount=2, LeaderInclusionExclusionCharacterTypes="AdventGlobal", FollowerInclusionExclusionCharacterTypes="AdventGlobal")
-ConfigurableEncounters=(EncounterID="ADVx3_Standard", MaxSpawnCount=3, LeaderInclusionExclusionCharacterTypes="AdventGlobal", FollowerInclusionExclusionCharacterTypes="AdventGlobal")
...
Thank you in advance for your help. :)
So what you want to remove are the lines that CHANGE the AdventGlobal list, not the lines that USE the list. The ones you posted are the encounters (=pods) that you will meet and that will draw from the Advent list. Those need to stay, of course.
What you will want to remove is something that starts with "InclusionExclusionLists=(ListID="AdventGlobal",........ "
because that line modifies the List.
There's a third option by now, by the way. You can install my "All The Enemies!" plugin for Better Advent, that will also fix a lot of these issues.
By the way: Here is my collection of mods I use with Xcom 2:
http://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=709678077