Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem








♥♥♥♥♥♥♥ love cannons
do you get what i'm hinting at?
make it like a cannon
+15% damage vs players (Maybe boosted or lowered)
On Hit: Slows down target (Same as the natascha but lasts slightly longer)
-50% firing speed
-20% charge rate
My thinking on this is that the sniper should be heavy hitting, because of the anti-tank sniper its slightly based off of but can't shoot as fast, like most heavy sniper
I think the slow target is too overpowered, but It's a good idea for an anti-materiel rifle.
+100% Damage vs Buildings
Destroying Buildings Fills Charge
100% Crits on Charge
-Cons-
-25% Firing Speed
-50% Bonus from Headshots