Counter-Strike 2

Counter-Strike 2

St. Gellert
Denne tråd er blevet låst
r.man MMV  [udvikler] 6. mar. 2015 kl. 10:27
BUGS
Post any bugs, errors you found playing the map.
< >
Viser 1-15 af 18 kommentarer
boneless boner 7. mar. 2015 kl. 9:54 
Time for a Rush Thread

Yay! its done and i'm pretty sure that steam won't show atleast the half of the screenshots properly!
Sidst redigeret af boneless boner; 7. mar. 2015 kl. 9:59
boneless boner 7. mar. 2015 kl. 9:58 
Sidst redigeret af boneless boner; 7. mar. 2015 kl. 10:00
PeterZwegat 7. mar. 2015 kl. 11:50 
u cant destroy the tv with the video and the phone next to ring, when you have destroied it too.
and u cant climb the ladder at tspawn to the top.
sry for bad english
boneless boner 7. mar. 2015 kl. 12:29 
Oprindeligt skrevet af JustIn Case:
u cant destroy the tv with the video and the phone next to ring, when you have destroied it too.
and u cant climb the ladder at tspawn to the top.
sry for bad english

Yeah the ladder in T elevator is just decoration.
The phone ring is scripted so even if you destroy the phone the ringing won't stop.
And the TVs are undestroyable because ... Kodiak needs promotion
Sidst redigeret af boneless boner; 8. mar. 2015 kl. 5:22
KODIAK  [udvikler] 7. mar. 2015 kl. 15:10 
good job shino :)
Sidst redigeret af KODIAK; 7. mar. 2015 kl. 15:10
r.man MMV  [udvikler] 7. mar. 2015 kl. 15:44 
Everything happens with a reason behind it :}
Jonesy 12. mar. 2015 kl. 10:00 
Sziasztok! :)

Sajnos nem tudom, hogy lehet beszúrni screenshotot, ezért megpróbálok érthetően fogalmazni.

1.) CT oldal: 'A' lerakó lépcsőházában lévő ablakon (a lift mögött) wallbangelni lehet a hotelszobákat, visszafelé azonban nem működik a wallbang. Ez nyilván azért van, mert a wallbanget az először elért textúra alapján számolja ki a játék, ami a lépcsőház felől üveg, a szobák felől pedig fal.

2.) A középső udvarra összesen 4 ablakon lehet kijutni. Ebből háromnál (függönyös ablak, alsó terem ablaka, felső terem ablaka) működik a következő bug, a T kezdőnél lévő ólmozott üvegnél nem:

-amennyiben bent állunk az épületben, az udvaron robbant flashbangek nem vakítanak minket és vice versa, ha kint vagyunk, a benti flashbangek hatástalanok.

Eddig csak ennyi, van még pár megjegyzésem, azt a feedback topicban írom majd le:)

Ui.: Nem is kéne leírnom, hisz magától értetődő, de ez a legszebb és legrészletesebb pálya amit valaha készítettek CS-hez.:)
r.man: munkáidat azóta követem, amióta a sourceos metrobudapestnek blogja volt, maradok hű csodálód!

Tisztelettel:
Jonesy
r.man MMV  [udvikler] 12. mar. 2015 kl. 12:31 
Szia!

Semmi gond, igy a leirasodbol is erthetoek a talalmanyok.
Koszonjuk szepen az eszreveteleket, a dicsero szavakat pedig kulon koszonom!
Bizom benne a jovo meg tartogat szamunkra hasonlo elmenyeket. :]

1.) Selytettem, hogy ez elojon. Ott az ablak vekonysaga lesz a ludas. Mig a masik oldalrol a szoba fala eleg vastag. Milyen fegyverrel probaltad egyebkent? Nekem pisztollyal is sikerult :D
Valojaban ez nem a texturatol fugg illetve nem csak attol. Elsosorban az elso fal avagy brush vastagsaga a donto, majd a material is amivel a brush texturazva van.

2.)Gyanitom, ehhez Kodi velemenye is kelleni fog. Szerintem ez nem a leveldesign-hoz kotheto problema. Sokkal inkabb az engine programozasara vezetheto vissza, ergo en nemtudom fixalni vagy csak valami hardcore-extra trukkel.. ami ritka.

Sidst redigeret af r.man MMV; 12. mar. 2015 kl. 12:35
KODIAK  [udvikler] 13. mar. 2015 kl. 1:15 
Érdekes ez a flshbang bug, megpróbálom tesztelni.
boneless boner 13. mar. 2015 kl. 5:57 
Ja még valami!
Lehet hogy már mondtam de a lépcsőházban lévő ablakok között át lehet dobni a flashbangat
r.man MMV  [udvikler] 13. mar. 2015 kl. 7:04 
Kodiak: Ranezek en is..

Shino: Koszi, amikor beszeltuk csinaltam rola kepet, regisztralva van. :]
Jonesy 13. mar. 2015 kl. 9:07 
Sziasztok!

@r.man: Próbáltam m4a1-el kevlarra, 100 in 41.. :) De magozóval sikerült 120 in 4-et is adni.

Még két gyors észrevétel:

1.) A szétlőhető ólmozott üveg keretein "sebzés" nélkül át lehet lőni. (most látom, Shino lényegében ugyanezt írta)
2.) A fenti terem bejárata ct oldal felől üvegezett, pisztollyal is át lehet lőni, a terem felől azonban nem.

Nagyon szeretném, ha bekerülne valamelyik Operationbe ez a pálya! ;)
Sidst redigeret af Jonesy; 13. mar. 2015 kl. 9:08
r.man MMV  [udvikler] 13. mar. 2015 kl. 10:32 
Jo hirem van, a flash-bug megoldhato es nem rontja el a vilagitas balanszat a helyisegek kozott!

Jonesy: Koszi es is mar egy egyebkent regisztralt bug. Az osszes kupola-ajtot korrigalni kell majd. :]
Sidst redigeret af r.man MMV; 13. mar. 2015 kl. 10:34
r.man MMV  [udvikler] 20. mar. 2015 kl. 12:35 
The nicely polished V39 is near!
boneless boner 20. mar. 2015 kl. 12:52 
Yay
< >
Viser 1-15 af 18 kommentarer
Per side: 1530 50