Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
GateKarmaRandomizer.Hooks.MapData_KarmaOfGate (On.HUD.Map+MapData+orig_KarmaOfGate orig, HUD.Map+MapData self, PlayerProgression progression, World initWorld, System.String roomName) (at <fc7873cfadb24809bc21975aa72feb53>:0)
(wrapper dynamic-method) MonoMod.Utils.DynamicMethodDefinition.Hook<HUD.Map+MapData::KarmaOfGate>?1027424896(HUD.Map/MapData,PlayerProgression,World,string)
HUD.Map+MapData..ctor (World initWorld, RainWorld rainWorld) (at <a117a2e773414632b51933d2ae7f2aca>:0)
HUD.HUD.InitSinglePlayerHud (RoomCamera cam) (at <a117a2e773414632b51933d2ae7f2aca>:0)
RoomCamera.FireUpSinglePlayerHUD (Player player) (at <a117a2e773414632b51933d2ae7f2aca>:0)
RoomCamera.Update () (at <a117a2e773414632b51933d2ae7f2aca>:0)
RainWorldGame.Update () (at <a117a2e773414632b51933d2ae7f2aca>:0)
MainLoopProcess.RawUpdate (System.Single dt) (at <a117a2e773414632b51933d2ae7f2aca>:0)
RainWorldGame.RawUpdate (System.Single dt) (at <a117a2e773414632b51933d2ae7f2aca>:0)
ProcessManager.Update (System.Single deltaTime) (at <a117a2e773414632b51933d2ae7f2aca>:0)
RainWorld.Update () (at <a117a2e773414632b51933d2ae7f2aca>:0)
I'm guessing this is happening on Spearmaster's campaign (because the gate is being initialized early)? A simple try-catch should fix it.