Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом








i have ms paint. i pressed copy and i cant paste it to the "materials" folder. can you help me? i tried e v e r y s i n g l e w a y and i cant do it.
oh
function ENT:HaveEnemy()
if ( self:GetEnemy() and IsValid(self:GetEnemy()) ) then
if ( self:GetRangeTo(self:GetEnemy():GetPos()) > self.LoseTargetDist ) then
return self:FindEnemy()
elseif ( self:GetEnemy():IsPlayer() and !self:GetEnemy():Alive() ) then
return self:FindEnemy()
end
return true
else
return self:FindEnemy()
end
end
Compare yours and mine. You can use the ctrl + f function to help you.
ENT:HaveEnemy()
if ( self:GetEnemy() and IsValid(self:GetEnemy()) ) then
if ( self:GetRangeTo(self:GetEnemy():GetPos()) > self.LoseTargetDist ) then
return self:FindEnemy()
elseif ( self:GetEnemy():IsPlayer() and !self:GetEnemy():Alive() ) then
return self:FindEnemy()
end
return true
else
return self:FindEnemy()
end
end")
Well, that was an easy find. You have an extra ") after your last end. Just remove it and the problem should be fixed. The other parts of the code are identical.