Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem








i have ms paint. i pressed copy and i cant paste it to the "materials" folder. can you help me? i tried e v e r y s i n g l e w a y and i cant do it.
oh
function ENT:HaveEnemy()
if ( self:GetEnemy() and IsValid(self:GetEnemy()) ) then
if ( self:GetRangeTo(self:GetEnemy():GetPos()) > self.LoseTargetDist ) then
return self:FindEnemy()
elseif ( self:GetEnemy():IsPlayer() and !self:GetEnemy():Alive() ) then
return self:FindEnemy()
end
return true
else
return self:FindEnemy()
end
end
Compare yours and mine. You can use the ctrl + f function to help you.
ENT:HaveEnemy()
if ( self:GetEnemy() and IsValid(self:GetEnemy()) ) then
if ( self:GetRangeTo(self:GetEnemy():GetPos()) > self.LoseTargetDist ) then
return self:FindEnemy()
elseif ( self:GetEnemy():IsPlayer() and !self:GetEnemy():Alive() ) then
return self:FindEnemy()
end
return true
else
return self:FindEnemy()
end
end")
Well, that was an easy find. You have an extra ") after your last end. Just remove it and the problem should be fixed. The other parts of the code are identical.