Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
Haha Thanks !
(No Horses= Cent Cav, Cent Cav Triarii, Imp Cav, Legio Cav, Legio Cav Triarii, Rom Milit Cav)
(Mounted= Masked Prae Cav, Prae Cav, Prae Guard Cav)
Case above could be my others custom merge units mods or is it own based mod issue?
Also i edited num units table to be Vanilla, it seem for Prae Guard Cav got double persons in 1 spot.... any idea why for this case?
Hey ! When you change a unit size, you have to remember to change the unit size in
"main_unit_table" but also the quantity of horses in "land_unit_table" for cavalry units
Anyway, what's the purpose min_men_per_ship & max_men_per_ship in main_unit_tables?
Hello @Rex888
What's your problem?
Have you tried the mod alone to avoid conflicts?