Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
1. delayedThink - lua/entities/ffv_corpsebot.lua:79
2. unknown - lua/entities/ffv_basebot.lua:20
I got one to work for a few seconds and that was it
They use physics to move them (atleast for me)
Bots unreal to duplicate with a dupe-tool.
If you mean the cop bot does not make sounds when shooting, or when the hoarding bot does not make noise attaching the rope, or when the janitor bot doesn't make noise when fizzling ragdolls, then it's probably a conflict.
1. lineOfSight - lua/entities/ffv_basebot.lua:195
2. delayedThink - lua/entities/ffv_watchbot.lua:23
3. unknown - lua/entities/ffv_basebot.lua:25 (x2)
Navmesh - yes.