Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
It has been only a way to exploit Source Engine beyond its limits, and for that, it would have been impossible without Mee's Infmap Base which is the real miracle here.
New, detailed, and great maps will keep coming, much more detailed and original than the multiverse one. This has only been something nobody thought possible at all but I gave it a chance anyways out of my free time because I like burning computers' RAM slots in the most original way.
That is all. It's not my fault Youtubers, PC gamer, and basically every gaming news site made a big deal out of it. Remember, this would not be possible without Mee's Infmap Base which is the real deal here.
With more optimization, these maps can only get more details and more expansive. Just takes more effort from the community to discover new things about the Hammer Editor and Source Engine.
Most importantly, this is all done in Source. Things will be really interesting once this is done in Source 2.