Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
Customization
1. On/off
2. steps, -1 infinite step, 0 resting stage, 1,2,3,4,5,6,7,8 number of limited steps
3. the opportunity to walk
4. remove the back wall
5. activation (I recommend setting the maximum value)
6. the amount of dust
By the way, I didn't specify anything... when the wall collides with the buildings of the map, it will be able to take a couple of steps and stop, even though the value -1 is there.
And the main drawback... This wall does not climb a mountain... and you won't be able to change the damage range and the damage itself... it's bad.
Excuse me for my English :(