Victoria 3

Victoria 3

[1.9] Western Clothes: Redux
Zszywka 2. juni 2023 kl. 15:23
Polish Translation of Game Rules
# Game rules

l_polish:
WCR_AWC_behavior_text: 0 "To jest oryginalna zawartość z #moda Adopt Western Clothes#!."
WCR_vanilla_behavior_text: 0 "To jest oryginalna zawartość z #niezmodyfikowanej gry#!."

rule_WCR_westernization_type: 0 "WCR | Westernizacja: Typ"
setting_WCR_complex_westernization: 0 "#b Stopniowa#!"
setting_WCR_complex_westernization_desc: 0 "#v Westernizacja#! będzie następować stopniowo w pasku postępu w [concept_journal_entry]."
setting_WCR_simple_westernization: 0 "#b Natychmiastowa#!"
setting_WCR_simple_westernization_desc: 0 "#v Westernizacja#! nastąpi natychmiastowo poprzez decyzję. $WCR_AWC_behavior_text$"

rule_WCR_decision_requirements_type: 0 "WCR | Westernizacja: Wymagania"
setting_WCR_WCF_requirements: 0 "#b Normalne#!"
setting_WCR_WCF_requirements_desc: 0 "#v Westernizacja#! będzie wymagać #v więcej złożonych, ale elastycznych warunków#!, by ją odblokować."
setting_WCR_AWC_requirements: 0 "#b Dziedzictwo#!"
setting_WCR_AWC_requirements_desc: 0 "#v Westernizacja#! będzie urzywać #v prostszych wymagań#! wziętych z #bold Adopt Western Clothes#! to unlock."

rule_WCR_westernization_influences: 0 "WCR | Westernizacja: Mundury"
setting_WCR_enable_influences: 0 "#b Wybór Gracza#!"
setting_WCR_enable_influences_desc: 0 "Styl ubrań oraz mundurów dla [Concept('concept_head_of_state', 'władców')] i dla wojska będzie wybierany przez gracza, podczas procesu Westernizacji."
setting_WCR_disable_influences: 0 "#b Zawsze automatyczne#!"
setting_WCR_disable_influences_desc: 0 "Styl ubrań oraz mundurów dla [Concept('concept_head_of_state', 'władców')] i dla wojska zawsze będzie Europejski. $WCR_AWC_behavior_text$"

rule_WCR_AI_westernization: 0 "WCR | Westernizacja: AI"
setting_WCR_allow_AI_westernization: 0 "#b Zezwól#!"
setting_WCR_allow_AI_westernization_desc: 0 "Kraje kontrolowane przez AI #p będą#! mogły ulec Westernizacji."
setting_WCR_block_AI_westernization: 0 "#b Zabroń#!"
setting_WCR_block_AI_westernization_desc: 0 "Kraje kontrolowane przez AI #n nie będą#! mogły ulec Westernizacji. $WCR_AWC_behavior_text$"

rule_WCR_westernize_immigrants: 0 "WCR | Westernizacja: Imigranci"
setting_WCR_westernize_immigrants_yes: 0 "#b Zezwól#!"
setting_WCR_westernize_immigrants_yes_desc: 0 "Niezwesternizowane [Concept('concept_pop', 'Zbiorowości')] #p będą#! automatycznie Westernizowani jeśli żyją w #v dowolnym westernizowanym kraju#!."
setting_WCR_westernize_immigrants_no: 0 "#b Zabroń#!"
setting_WCR_westernize_immigrants_no_desc: 0 "Niezwesternizowane [Concept('concept_pop', 'Zbiorowości')] #n nie będą#! westernizowani w krajach, które rozpoczeły grę jako kraje Zwesternizowane. $WCR_vanilla_behavior_text$"

rule_WCR_westernize_traditionalists: 0 "WCR | Westernizacja: Tradycjonaliści"
setting_WCR_westernize_traditionalists_yes: 0 "#b Zezwól#!"
setting_WCR_westernize_traditionalists_yes_desc: 0 "[Concept('concept_character', 'Postacie')] z [concept_ideology] #v Tradycjonalista#! #p będą#! ulegać westernizacji jeśli nic innego im tego zabrania. $WCR_AWC_behavior_text$"
setting_WCR_westernize_traditionalists_no: 0 "#b Zabroń#!"
setting_WCR_westernize_traditionalists_no_desc: 0 "[Concept('concept_character', 'Postacie')] z [concept_ideology] #v Tradycjonalista#! #n nie będą#! ulegać westernizacji. Jednak nietyczy się to postaci będących [concept_leader] #v Sił zbrojnych#! [concept_interest_group] albo [concept_commander]."

rule_WCR_westernize_ig_rural_folk: 0 "WCR | Westernizacja: Chłopstwo"
setting_WCR_westernize_ig_rural_folk_yes: 0 "#b Zezwól#!"
setting_WCR_westernize_ig_rural_folk_yes_desc: 0 "[concept_leader] #v Chłopstwa#! [concept_interest_group] #p ulegnie#! Westernizacji."
setting_WCR_westernize_ig_rural_folk_no: 0 "#b Zabroń#!"
setting_WCR_westernize_ig_rural_folk_no_desc: 0 "[concept_leader] #v Chłopstwa#! [concept_interest_group] #n nie ulegnie#! Westernizacji. $WCR_AWC_behavior_text$"

rule_WCR_westernize_ig_devout: 0 "WCR | Westernizacja: Duchowieństwo"
setting_WCR_westernize_ig_devout_yes: 0 "#b Zezwól#!"
setting_WCR_westernize_ig_devout_yes_desc: 0 "[concept_leader] #v Duchowieństwa#! [concept_interest_group] #p ulegnie#! Westernizacji."
setting_WCR_westernize_ig_devout_no: 0 "#b Zabroń#!"
setting_WCR_westernize_ig_devout_no_desc: 0 "[concept_leader] #v Duchowieństwa#! [concept_interest_group] #n nie ulegnie#! Westernizacji. $WCR_AWC_behavior_text$"

rule_WCR_westernize_poor_pop_clothing: 0 "WCR | Westernizacja: Biedni Członkowie Zbiorowości"
setting_WCR_westernize_poor_pop_clothing_yes: 0 "#b Zezwól#!"
setting_WCR_westernize_poor_pop_clothing_yes_desc: 0 "Rolnicy, chłopi, i robotnicy Zwesternizają #v swoje ubiory w całości#!. A także będą #v ubierać jedynie nakrycia głowy w stylu zachodnim#!."
setting_WCR_westernize_poor_pop_clothing_no: 0 "#b Zabroń#!"
setting_WCR_westernize_poor_pop_clothing_no_desc: 0 "Rolnicy, chłopi, i robotnicy Zwesternizają tylko #v swoje nakrycia głowy #! przez #v wymieszanie ich z wariantami dla nich normalnymi#!. Mechanicy nadal będą ulegać całkowitej Westernizacji. $WCR_AWC_behavior_text$"
Sidst redigeret af Zszywka; 3. juni 2023 kl. 11:15
< >
Viser 1-3 af 3 kommentarer
1230james  [udvikler] 2. juni 2023 kl. 19:32 
For WCR_vanilla_behavior_text
"unmodded games" isn't a title; it should be translated if you can. The game rule text for that is just trying to say it's the vanilla behavior.

For setting_WCR_enable_influences_desc / setting_WCR_disable_influences_desc
The word "monarchs" gets printed to the string and need to be translated. You can move the whole block in the brackets around if grammar demands it.

Same thing for anything else with the [Concept()] blocks.

The way these work is that Concept() takes in two strings. The first one is the concept string (e.g. "concept_head_of_state") and stays the same. The second string is the one that gets added to the text actually shown on screen. This way, we can properly put in concept tooltips and make sure they don't conflict with grammar, especially when the word needs to be a plural noun.
Zszywka 3. juni 2023 kl. 11:15 
Oprindeligt skrevet af 1230james:
For WCR_vanilla_behavior_text
"unmodded games" isn't a title; it should be translated if you can. The game rule text for that is just trying to say it's the vanilla behavior.

For setting_WCR_enable_influences_desc / setting_WCR_disable_influences_desc
The word "monarchs" gets printed to the string and need to be translated. You can move the whole block in the brackets around if grammar demands it.

Same thing for anything else with the [Concept()] blocks.

The way these work is that Concept() takes in two strings. The first one is the concept string (e.g. "concept_head_of_state") and stays the same. The second string is the one that gets added to the text actually shown on screen. This way, we can properly put in concept tooltips and make sure they don't conflict with grammar, especially when the word needs to be a plural noun.

So sorry... My bad...
1230james  [udvikler] 3. juni 2023 kl. 11:30 
No worries; there was a ton to translate and it probably didnt help that I really went to town with the tooltipped text lol
< >
Viser 1-3 af 3 kommentarer
Per side: 1530 50