Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
<li Class="PatchOperationRemove">
<xpath>Defs/HediffDef[defName="VoidTouched"]/renderNodeProperties</xpath>
</li>
This is in Anomaly-Basic.xml in Charmweavers.
steamapps\workshop\content\294100\3236303965\1.6\LoadFolders\Anomaly\Patches
At the same time, Rimsort is saying my Anomaly has an invalid ID, whatever that means, so I'm checking rimworlds file integrity with steam.
Either way, in my 420 mods pack, the only thing that touches VoidTouched is Eyegenes, Charmweavers and Alpha Genes (just adds it to a blacklist). Considering they both try to remove the same thing, it might be harmless?
I don't have the best understanding of how Rimworld's XML-based modding works either, but just to be clear - does it look like Charmweavers is removing the eye overlay rendering effects of the Voidtouched hediff globally? Or JUST on the Charmweaver xenotype itself?