Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
at Verse.Thing.Print (Verse.SectionLayer layer) [0x00006] in <8c412d4a16f94d4cb337e846f2dee469>:0
at Verse.ThingWithComps.Print (Verse.SectionLayer layer) [0x00000] in <8c412d4a16f94d4cb337e846f2dee469>:0
at (wrapper dynamic-method) Verse.SectionLayer_ThingsGeneral.Verse.SectionLayer_ThingsGeneral.TakePrintFrom_Patch1(Verse.SectionLayer_ThingsGeneral,Verse.Thing)
(Filename: C:\buildslave\unity\build\Runtime/Export/Debug/Debug.bindings.h Line: 39)
Hello I've got a error where the painting just dissappears when made
I also have a modlist too if that will help