Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
if anyone want to do an experiment then execute this in the console:
> for _, ply in ipairs(player.GetAll()) do ply:Give("swep_battering_ram") end...
Attempted to create unknown entity type swep_battering_ram!
NULL Ent in GiveNamedItem!
1. unknown - lua/weapons/swep_battering_ram/shared.lua:116
[[SWEP] Battering ram] lua/weapons/swep_battering_ram/shared.lua:123: Tried to use a NULL entity!
1. SendWeaponAnim - [C]:-1
2. unknown - lua/weapons/swep_battering_ram/shared.lua:123
Timer Failed! [Simple][@lua/weapons/swep_battering_ram/shared.lua (line 122)]
This only seems to happen when you're facing the door with the "hinge" on the right.