Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
You are however also hearing low health & low mana sound loops, which only update on Main.myPlayer player instances. It doesn't sound like a good idea to have companions be such instances.
GitHub is a better replace for such questions: https://github.com/Mirsario/TerrariaOverhaul/issues
The mouse override actually is a genius idea. I just need to move make so when Terraria Overhaul is present, temporarily change the mouse position before the hook the mouse direction changes happen, and then revert it afterwards.
I actually had no idea that could be done tho, about the attaching a debugger onto something.
That will come in handy for testing that issue.
The companions being flagged as the player character is a workaround I used to make a lot of functions work on them, or else they would behave like another player in multiplayer:
Intangible, and various other issues.
If the low health and mana sounds are looping, there's probably some companion knocked out in the world.
I'll be sure to use the issues session next time I have questions (I tend to avoid using that on other github pages because generally they have astronomic numbers, yeah, poor devs).
Anyways, Thanks again for the answer.