Steam installeren
inloggen
|
taal
简体中文 (Chinees, vereenvoudigd)
繁體中文 (Chinees, traditioneel)
日本語 (Japans)
한국어 (Koreaans)
ไทย (Thai)
Български (Bulgaars)
Čeština (Tsjechisch)
Dansk (Deens)
Deutsch (Duits)
English (Engels)
Español-España (Spaans - Spanje)
Español - Latinoamérica (Spaans - Latijns-Amerika)
Ελληνικά (Grieks)
Français (Frans)
Italiano (Italiaans)
Bahasa Indonesia (Indonesisch)
Magyar (Hongaars)
Norsk (Noors)
Polski (Pools)
Português (Portugees - Portugal)
Português - Brasil (Braziliaans-Portugees)
Română (Roemeens)
Русский (Russisch)
Suomi (Fins)
Svenska (Zweeds)
Türkçe (Turks)
Tiếng Việt (Vietnamees)
Українська (Oekraïens)
Een vertaalprobleem melden
3. Fakt regeneracja kosztuje za dużo
4. Zgadzam się co do potionów oraz fajnie byłoby gdyby jedzenie ugotowane też leczyło % albo po prostu więcej bo tak naprawdę mimo tych potraw dalej trzeba siedzieć w eq i żreć tego nie wiadomo ile przez co tylko latać i spać w łózkach albo do kapliczek Inosa latać po heal sie opłaca
6. Zgadzam się, może jeszcze jakby skupował kły,robi pazury itp
8. Na trolle jest łatwy sposób. Bronią jednoręczną przynajmniej na wojowniku robisz 2 ataki i krok w tył, Bronią dwuręczną możliwe że tez dałoby wykonać 2 ataki lub 1 i krok w tył co neguje atak trolla
Jedyne, co mi nie pasuje w modzie, to właśnie te dodane strefy z Gothica 1. O ile strefy z zewnątrz, czyli Obóz na Bagnie, orkowa wioska itd. pasują, to inne nie mają sensu. Świątynia Śniącego wygląda dokładnie tak samo jak w jedynce, można nawet znaleźć Uriziela, który jest najlepszym jednoręcznym mieczem. Wolałbym, żeby dostępny był tylko kawałek świątyni, a reszta zasypana. Tak samo ze Starą Kopalnią. Kopalnia wygląda na funkcjonalną, więc psuje to całą fabułę z trzema małymi kopalniami. Wolałbym, żeby tylko góra była dostępna, a reszta pod wodą. Dodano też podziemną wioskę orków, która jest okropną strefą. Wszystkie korytarze wyglądają tak samo, jest tylko jedno wejście i wyjście, więc trzeba po pokonaniu wszystkich wrócić tą samą drogą. A w Nowej Kopalni nadal można dostać Ulu-Mulu. Tak, fajnie, jest niby tytułowo, bo nostalgicznie, ale to tylko kopia zadania z G1. Nie ma sensu mieć Ulu-Mulu. Niektóre te przywrócone postacie nie mają sensu, tak jak np. z Cor Kalomem w Świątyni Śniącego.
7.Constatino podobnie co Bossper z większością roślin od many czy regeneracji lub menzurki. Stary dziad fabularnie by pasowa do takiego skupującego.
A kowal powinien umożliwiać skup broni lub opcje ich rozebrania? Robimy rubinowe ostrza itp ale nie umiemy przetworzyć zwykłych broni....
Ktoś powie że sporo ułatwienia ale nie musza być za 100% golda a by pasowały do danego czeladnika...