Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
As for limiting: Could be another mod interfering, or Neron not having been the story teller from start. For him to work he needs to be set as story teller from the Get-Go.
So if you were to make your Ruin from Tribal to Neholitic with Talon Tribal as starter, and Neron as Second story teller, the tech-lock won't work.
and after digging, i see in the commits where they did that, but reinserting the cut lines doesn't put it back, just throws up this:
XML error: <allowedTechLevels>Animal~Neolithic</allowedTechLevels> doesn't correspond to any field in type StorytellerDefExtension.
so there's something going on somewhere and i'm just not fluent enough to find it.